درمان گیاهی از بیماری کلیوی پلی کیستیک بدون جراحی
نوشته شده توسط : Andy

درمان گیاهی از بیماری کلیوی پلی کیستیک بدون جراحی

همانطور که بیماران بیشتر و بیشتر متوجه عدم درمان جراحی می شوند، آنها تمایل دارند درمان بدون جراحی پیدا کنند.

در چین، بیمارستان پکن تانگ شان تنگ TCM فراهم می کند بیماران مبتلا به این فرصت برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک بدون عمل جراحی. علاوه بر این، این درمان ها در کاهش کیست های کلیوی موثر هستند. با توجه به اثر طبیعی آن، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است به دست آوردن بسیاری از جهان است.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک برنامه خارجی است که باعث می شود بیماران ایمن و راحت باشند. در این درمان اصلی داروهای گیاهی دارویی است که می تواند برای بیماران فرآیند ساده انتخاب برای رسیدن به اثر دقیق هستند. علاوه بر این، داروهای گیاهی قبل از پودر نهایی برای افزایش بازدهی خود، الزام آور خود را ماشین آلات اسمزی و دو نفر از کیف های پزشکی، مواد فعال در اصل داروهای گیاهی، و پس از آن ضایعات کلیوی در داخل بد به طور مستقیم، در حالی که خون کافی، اکسیژن و تغذیه می تواند وعده آسیب کلیه به طور مستقیم به طور مستقیم.

پس از این درمان از رشد کیست های کلیوی را متوقف نه تنها در جلوگیری از انتشار مواد فعال در سلول های اپی تلیال، علاوه بر این، آن را نیز می تواند به حذف از مایع کیست با افزایش گردش خون دیواره کیست کمک می کند. این روش کاهش کیست های کلیه بدون جراحی را کاهش می دهد.

علاوه بر این، حمام پا، درمان فشرده سازی داغ، بخار درمانی، طب سوزنی درمان، درمان حاد استفاده می شود به بسیاری از مواد غذایی و مکمل برای بازگرداندن کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه.

اگر شما یک بیمار با بیماری کلیه پلی کیستیک هستند، لطفا درمان در اسرع وقت، در غیر این صورت، ظاهرا، او در معرض خطر است به منظور توسعه نارسایی کلیوی است. اگر شما علاقه مند در این روش، ارسال وضعیت فعلی خود را در ایمیل Asya.yue@mail.ru، واتساپ 8613292893707. پزشک کلیه با دقت شرایط این بیماری را تجزیه و تحلیل، و سپس به شما پاسخ در اسرع وقت.





:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 1 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: